fyfettan

Nu var det dags igen! HEEELLLOOOOOOO THE BLOD OF SWEDEN!!! WELCOME OUT FROM MY VAGINA!!!! Typ.
Fan. Varför ska det göra så ont? Inte nog med att det är blodigt. Nej, men då ska det göra ONT också.
Vi kvinnor vi har det inte lätt må jag säga. VAD HAR VI GJORT FÖR ONT HÄR I VÄRLDEN!?
Nåväl.
Har haft en skitdag idag. Så idag raderar jag och orkar inte ens skriva vad som hänt. ELLER JO!

1. Vaknar kl 5, kliver i kattspya
2. springer till bussen, dör av andnöd, dödsförkyld, snoret rinner, pinsamt, ska gå på bussen och upptäcker att min käre sambo inte lämnat tillbaka det, får betala SJUTTIOÅTTA kronor för att komma till jobbet.
3. När jag väl kommer fram så upptäcker jag att jag inte kommer in, för att ytterdörren är LARMAD, kl 0640 på morgonen, när det är snö och ISKALLT ute. Jag ville skratta och lägga mig ner och DÖ.
4. Efter 30 min får jag sms om att jag KAN larma av med min nyckel, samma som går till vanliga låset. JAHA.
5. Får betala 38 kronor för att ta mig till en boende.
6. Kommer till kontoret och får ett busskort... eller får, får LÅNA ett busskort som tillhör jobbet, och ska åka till nästa boende, och kortet funkar inte. Det gick ut den 4/1... så jag får betala 38 kronor IGEN.
7. 38 kr IGEN.
8. 38 kr IGEN.
9. 78 kr........... hem.

Hemma möttes jag av min karl som var på väg till jobbet.
Sen tog jag mig en dusch, med gråtande hundar utanför dörren som jag ignorerade lite fint. Sen fick lillskrutten beröm. Sen blev det den 3e riktiga koppelpromenaden. DUKTIG VOVVE!!!
Men aaaaaaaajaaaaaa...
Det är skönt att jag ska jobba 7-21 på torsdag. HA....
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0