hej alla goingar

Idag är det min och Alex's årsdag. Känns helt sjukt! Tiden bara rusar förbi. Hehe.
Fler år too come. Och massa nya äventyr väntar oss!
Är skitsur på Tjorven just nu. Hon är straffad just nu. INGA grisöron till den lilla skiten. Hon blir ju världens jävla mördarhund och skitsur på Malou när hon kommer i närheten. Fan. Kommer aldrig kunna lämna ben framme när man lämnar dom senare i livet. Fan.
Inte nog med det så har Malou börjat testa gränserna reeeejält nu. Hon biter på allt hon kan. Hon kryper bakom skrivbordet och fastnar bland alla sladdar. Hon SKÄLLER lite titt som tätt.. ok, det gör iofs inget. Men man hamnar i chock då man inte tror att en sån liten8v valp ens kan skälla. Tjorven var 14v när hon sk'ällde första gången och blev då livrädd för sig själv. Fast jag minns inte hur det är med större hundar, kanske annorlunda.
Annars går det sketabra! Hundarna går ihop (förutom benfajterna då) och hundarna och katterna går ihop. Mitt lilla zoo är fulländat. Lite senare kanske det kommer ett akvarium... men bara kanske, och det när vi flyttat, och det får Alex stå för. Men nu, så länge så nöjer vi oss. Hehehehehehehe.
Är dödsförkyld. Mansförkyld och tycker synd om mig själv. Nyser var tredje sekund och det kliar i hela halsen och näsan. Fryser och svettas gör jag också. Och imorgon börjar jag kl SJU. Ja, jag kommer göra det 3 dagar i veckan nu. Torsdagar kommer vara kul... 7-21, HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAaaa. Jaja, den dagen lär jag säkert få rast någon timme iallafall. Kommer iaf vara sjukt jobbigt att gå upp kl FEM imorgonbitti.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0