Mår skit idag

Och nej, jag är inte sjuk. Har haft världens sämsta start på dagen.

Är ledig men har ändå varit vaken sen 6 typ. Jag är arg och irriterad på mina stackars, jobbiga hundar idag. Ja, idag är det kämpigt att vara hundägare ska jag tala om. Jag längtar tills Malou är rumsren för jag håller på att bli galen nu. Och ni behöver inte tala i saker för mig. Jag har haft hund hela mitt liv, jag vet hur det ÄR. Men idag är jag så ledsen att hon inte är som tjorven var när hon var valp. Elakt va? Men tjorven sa ALLTID till när hon behövde gå ut. Malou, henne vet man inte alls, och man hinner inte ens ut med henne. Hon kissar på 2 sekunder och jag kan inte bära henne längre, hon är biiiiig!

Nu får jag dåligt samvete när jag skriver det Hät känner jag. Bra det. Annars är något fel. Behövde bara skriva av mig. För den här dagen är inte hundarnas fel, det är mitt humörs fel. Just idag.

Om 5 minuter ska jag visa dom ännu mer kärlek. Lovar. Behöver bara andas lite.

Längtar tills vi flyttar. Till våran STORA lägenhet så man kan börja få sitt eget space. Jag är trött på att det är stökigt och grejer överallt. Bara 9 dagar kvar typ. Tror jag. Koooom igen nu.


Seså! Nu ska vi se om mina hundar vill ha lite kärlek av surtanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0