djupare dopp i grytan och mer Arne Weise i rutan!

Hela min grej vad det gäller julen är förstörd, ska jag berätta när min jul blev förstörd?
När det stod i aftonbladet att Arne Weise inte längre kommer vara med oss i rutan på julafton.
Det var nästan som att någon berättade att någon hade dött, jag tog det stenhårt. Det blev fel när massa andra töntar hamnade i rutan. Förstöra min julkänsla totalt gör det, gör det bara.
Det här året har jag ätit högst 5 peppakakor, jag har ätit EN lussebulle (som förövrigt var så torr så jag slängde den.) jag har sett min lillasyster blivit av med Lucia-titeln då hon akut blev tvungen att operera knät.
Jag har träffat massa bra människor, som kanske sen i slutändan visade sig vara idioter ändå.

Jag har kommit på att för varje inlägg jag nu droppar låter jag bara mer och mer jättetråkig och som en väldigt deprimerad person, men så är det inte. Jag försöker bara få ut mina känslor på ett bra sätt, eerrr..
Egentligen är jag ju jätteglad, men lite förvirrad för tillfället, som vanligt.. säg en gång då jag slipper vara förvirrad just när det gäller något sånt här som jag nu tänker på.

Höjdpunkten idag kommer vara att min bror kommer, min brors kompis Jonte kommer (som jag också hade en crush på när jag var 15.. kan bli intressant om jag ens finner honom attraktiv nu, hahahahahahah) och sen självklart Kalle Ankas jul och Karl-Bertil Jonsson's jul, som jag ändå alltid missar.
Det som hade toppat allting var om du hade kommit och kysst mig under misteln... grejen är den att med dig vet man inte, så det SKULLE kunna hända.. when you wish..

Nu är det dags att välja klädsel, och klä på sig.. sen hämta småsyskon hemma hos modern och hem till min faster, med man och barn.. och tjofadderittan hej och hå nu måste jag kissa för blåsan håller på att spricka!

Tack Sandra och Carro, me lovi you long time.

Kommentarer
Postat av: Sandra

LOVE U

2007-12-26 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0