my darling baby and I

Dygnsrythmen den här helgen är så lagom fucked up den kan bli. Jag vet knappt ut eller in eller ens vad jag heter.
och igår var jag så gott som döende kändes det som, huvudet dunkade, min näsa var lika fartfull neråt som Niagrafallet och två toarulles liv gick till spillo.

I fredags blev jag väckt utav Sandra vid 10 tiden och drog på mig kläderna och rullade vidare till Väsby där vi nu hittade en ny favoritbutik, jisses. Jag har sår mellan fingrarna för klädkassarnas vikt. Men det var sååå värt.
Sen åkte vi hem, jag hade precis satt ena foten innanför dörren när jag får ett sms av S "När kommer du?" haha.
Välja kläder sen åka tillbaka till S igen. Hoppade in i duschen direkt när jag kom dit, hennes ben hängde med i duschen. Vi gör allt tillsammans, och vem fan har inte sett vem naken i våran fina tjejliga? Det är frågan.
Sen drog vi in till staden iallafall, mötte upp Linda sen vidare till Nivå där satt vi och försökte piggna till, jag var som en zombie. Sen ringer Stefan och han och Niclas bestämmer sig för att komma. Sen dyker dom upp, det var väldigt trevligt. Men dom tycker att viska dra vidare, mest för att Stefan har korta ben och inte orkade stå upp.
Så vi drog vidare till Limerick eller Lumerick, jag kan verkligen inte minnas.. jag vet varken vart det låg eller vad det heter. Men det var något Irlänsk hak som hädanefter är mitt och Sandras favoritställe. Hejdå nattklubb, välkommen puben!

Jag börjar inte bli gammal.


Vi blev kvar tills det stängde iallafall, vi bekantade oss med Niclas manliga vänner som kom dit också, ett gäng grabbar alltså. Sandra hade lite svårt att bestämma sig. "ohh jag gillar han den där J (2 min sen) alltså.. kan han låta mig vara jag dör!!1 Jag vill ha den där blonda.. hihih..  (4 min senare) JOSSE jag måste ha den där brunetten i västen!" till sist blev det ju han brunetten i västen, som förövrigt tyckte att jag var riktigt snygg som brunett och luktade gott! Men han blev kär i Sandra. Stefan och Niclas retade mig för att jag var sämst på att häva i mig öl.
En öl jag aldrig smakat men som var så god. Sen han trubaduren som spelade där var också väldigt cool, förutom att han stod på repeat. Stängde 3, drog vidare till BK dom satt och skrattade åt mig när jag försökte pina i mig hamburgaren med kväljningar. (never again.) Stefan rökte upp mina trasiga cigaretter, sen satt han och hade sex i min ficka. SEEEEEEEEN drog vi iallafall till ghettot (fina villaområdet.) i Spånga hem till Niclas, fast Stefan åkte hem, han ville inte seksa med oss. Men det var iallafall på tiden att vi sågs, efter tre år.
Så jag, Niclas, Sandra och mister "tight-rumpa" åkte hem till Niclas. Det var den här kvällen mina näsborrar började bli förstoppade och jag kunde knappt andas när vi skulle sova. Men det var härligt!

... hihi.


1 timmes sömn den natten/morgonen var inget att hurra för. Åkte hem till Sandra där på morgonkvisten in på ica och köpte skagenröra och baggisar och cola hem och åt, sen somnade vi tillsammans. Sen åkte jag hem till Joanna, eller ja hennes bror och passade småkillarna med henne, jag var som halvtdöd. Men det är ok!
Sen somnade vi på soffan, men väcktes efter några timmar och traskade hemmåt. Fyfan, aldrig varit så trött i hela mitt liv. Det hela resulterade i förkylning av 3e graden iallafall, stackars lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0