"Jag kom, jag drack, jag gick.."

Igår var det egentligen meningen att jag och Amanda skulle ha myskväll, som vi brukar ha med chips, godis och massa cola. Tills vi väl sitter i Heidi's bil och bestämmer oss, ey vi drar över till Kalle istället hon fyller ju faktiskt år. (men ja, Kalle.. Karla)

Första stoppet blir att plocka upp Heidi's bror (som för övrigt är jävligt fresh!), nästa stopp blir att plocka upp Amanda för medans vi plockade upp Heidi's bror så sprang Amanda hem och hämtade kläder, för hennes outfit var väl kanske inte den bästa för att gå på partaj, men vad gör det om hundra år?

Vidare till Kista, jag och Amandhoe sitter kvar i bilen, Amandhoe använder bilen som omklädningsrum, jag håller utkik i fram och låtsas att det är min bil, och tror att jag är super cool. Fast egentligen är jag värsta tönten!
När vi väl åker ser jag att övervakningskameran har varit siktad mot oss hela tiden.
Synd för väktarna att det inte var något nuppinuppi guppi guppi i bilen. Heeeehee!

AJA, nu är vi iallafall hos kalle, välkomnandet är trevligt, sen möts jag av en lååååång varm kärleksfull kram utav Minna. "en till!" säger hon. Ja, det var ju ändå våran ett-års dag, egentligen!
Sen går vi in kikar runt, jaha.. vart är alla människor? "Nää fan dom har däckat typ.. "
Okej. aja, slänger i mig en öl.. sen efter 5 min är den slut då går jag jag runt med ett vinglas, + ölburken! yeye, fina krejer det där minsann. Jag och Minna sätter oss och gungar lite, häver i oss en varsin öl IGEN!? och pratar lite hultsfred-minnen, vi pratar lite om alla andra, vi pratar lite om pussar.. ja. Typ så!
Sen sätter vi oss vid borden, det kommer ett gäng snubbar. Jag ser en, han ska bli min kompis, hi-he-hihee.
Sen drog dom, DIREKT hoppar Cribbe och Pippi på mig "orrkaaaa att du typ ville ha honom", "orka att du typ satt i hans knä", "orka att du typ drägglade"; VADNUDÅ!? Ursäkta att man kanske är trevlig!
Och KOLLA, det kan man faktiskt få göra. Sen gick han; "Trevligt att träffas! Vi ses"
Men jag bara undrar en sak, varför säger alltid alla? "Vi ses!" Det är väl inte så jävla säkert att man gör?
Ungefär som den där gången i vintras då jag råkade hooka 2-min hångel med den där Big Brother föredettingen (inga namn nämnda) HAHAAHAHAH.... han är ju iofs bajssnygg.. Han sa också; "Ahmen gumman, vi ses!"
VADÅ VI SES? Näää.. iofs såg jag honom en gång efter det. usch vad brun och fin hy och lång han var, usch vad äckligt...

...... SNYGGT! :(


NÅJA, hem till Amanda för att slagga; hon, jag och pippilajnen. Sen kommer jag ju på det, helvete slynan har bara en 90säng, det är fan inte okej.
jag hoppar ner först av alla, slänger av mig kläderna. Då menar jag också alla kläder, förutom trosorna då.
Någon måtta får det vara! Sen hoppar dom andra två fruntimmrerna ner i sängen. Hora, ska vi ligga så här och sova? Kommer aldrig funka, nej gjorde inte det heller. Dubbelmacka/skeden intar.
Och Amanda direkt: "Boobi smeker min mage, ey.. me like" aja, det var allt jag fick fan ska man göra.
Jag och pippi kan inte somna, som vanligt. Vi ligger mest och hånskrattar Amanda när hon ligger och byter snarkningstaktik var femte sekund. Oooootroligt roligt var det! Sen tar hon upp hela sängen också så jag får ligga och hålla i mig i pippis tutte för att inte ramla ner. Sen får tydligen Amanda nog för att vi öligger och skrattar då hon går inte till gästrummet där det finns en 120säng, OCH DET KOMMER DU PÅ NU!?
Sen somnar jag och pippi iallafall.

Nu sitter jag hemma, och nu orkar jag fan inte skriva mer.
jag och pippi kom fram till att vi kommer inte få något nuppunuppi på länge, käönns det som.


Men iallafall.. puss!


Kommentarer
Postat av: Flatlus

Inge nuppunuppi? I can give you that baby! ;) HAHA. Ses på pride!

2007-06-19 @ 14:37:26
Postat av: PIPPI

Det var faktiskt Amanda och Cribbe som sa att du var på snubben! Jag la ju inte ens märke till honom!

2007-06-19 @ 16:02:02
Postat av: Ämandhoe!

hahhahahhahhahahhahahahahahha.
du skriver så jävla roligt.
hejhejhejdåååååå

2007-06-20 @ 15:51:47
Postat av: Anne

Det känns som att du behöver ligga lite Josifajn? ;)

2007-06-20 @ 20:47:03
Postat av: PIPPI

Ge mig ett mercyfuck?

2007-06-22 @ 00:49:32
Postat av: Anonym

haha jag fick ett igår, det är coolt nu asså ;)

2007-06-22 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0