Lissna, WADDAPP?!

Kräftskivan/födelsedagskalas igår alltså. Moget att jag håller mitt LÅGA alkoholintag. Verkligen jättemoget att jag blir lika full varje gång. Verkligen bra att jag fortsätter att dricka dricka dricka även fast det ej behövs.
Jag dricker för vätskans skull eller? Fyfan.

Vi satt på Lindas baksida under partytälten med våran dricka, Lindas homemade broccolipaj som var det godaste på riktigt länge med massa sallad till. Jag åt två portioner och njöt lika mycket båda gångerna.
Jag vägrade köpa med mig kräftor för att jag inte ville stinka så förjävligt. Ändå fick jag sitta där och skala Mickis STJÄRTAR som hon hade köpt. Amatörer var dom hela bunten. Ok, dom flesta.
Det stank överallt. Vilka oinbjudna gäster kom då? Jo, äckelfitts-tvestjärtarna!!
Dom var överallt. Dom FLÖG omkring. Jag satt och kliade på mig och vi blev kallade "skrik-tjejerna" av grabbarna på andra sidan. Schyssta killar det där. En kille tillochmed LOVADE att han skulle äta en om jag tog den med handen och gav den till honom. Dum i huvudet eller? Som att JAG skulle ta den i handen, no way José!

Alkoholen började nu slås ut i kropparna på dom flesta. Och på vissa andra lämnades både alkoholen och maten dom ätit, ute på gatan. Svinfylla kan vi kalla det. Känn dig inte träffad min lilla gulleplutt.
Folk försvann lite titt som tätt, jag satt kvar där med mina New Castle och drack och drack och drack.
Sen skulle jag ställa på mig och gick rakt in i en stång(?) på partytältet och tyckte att jag skulle ta den vägen.
Sen var det bara kreppa sin saker så drog vi vidare till KC. WO WOOO WOOOO. Nej, ok jag tycker verkligen inte så!

Traskade in. jag och Jenny shottade, av vilken anledning vet jag inte. Varför tar man ALLTID en shot då man kommer in på KC? Tell me, please. Asäckligt och starkt var det. Sen köpte jag ännu mer dricka. No mercy lever!
Sen dansade vi loss ordentligt. Jag och fruntimmrerna gick ut för att blossa. Jenny sitter och berömmer mig för hur bra jag dansar tills en asful kort liten, ja... liten och... ful kille kommer och försöker ragga på henne.. IGEN.
Jag menar come on, Jenny är helt tokigt fin. Han liksom.. nej, alltså nej. Jag hade tillochmed förklarat för honom där inne att hon är FÖRLOVAD. Det enda han sa var: och? Jag sa: Du, idiot? Ja.

Sen var det dags för hemgång iallafall. Vi hamnade i folkmassan utanför som vanligt. Lilla fåntratten kommer fram igen. Och så säger Jenny "MEN JAG ÄR INTE FÖRLOVAD" Då kommer den Fule fram till mig "sluta snacka för dina vänner". Inte så lätt när man har vänner som ibland (OFTA) inte vågar stå på sig och säga NEJ. Jag blev som en liten bitterfitta mot honom. Syg kyk grrabben!

Malin och jag gick iallafall och köpte oss en varsinn burger, utan pommes. Helt sick! Sen traskade vi hemåt till henne för att inta sovplatser. Eller ok, matvrak som vi är gjorde vi smörgåsar också. Med skagen. Och delade på ett glas pepsi.
Sen tvärslockna vi, jag minns inte så mycket mer iallafall.

Vaknade 9 imorse av Malin som håller på "JAG KAN INTE SOVA". Jävla barn.
Jag är jättejättebakis. Nu ska jag INTE dricka mer på länge.. ok. Hur många veckor (dagar) ger vi det?
Jag kan om jag vill, det vet jag. Hihi.

Gårdagens PLUS
+jättekall öl + god mat!
+hittade en hundring på dansgolvet (jag är en tattare ibland alltså)
+en Emil som var jättesöt, jättejättejättesöt..
+ärlighets-Aleks
Jag: "jag är så jävla hes, fyfan"
Aleks: "jag hör det, fan håller du på med?"
Jag: "meh, du ska väl säga att jag har fin röst ändå???!!?1+"
Aleks: "orka ljuga?"

Gårdagens MINUS
-sandra blev så jävla full så att hon inte ens kom till KC.. svinfylla.
-folk som hade slagsmål med STOLAR, jag blev rädd och tänkte "tack o lov att det där inte är min vän"
-en Emil var ett år yngre, jag lät honom vara ögongodis bara
-som vanligt köper jag för mycket dricka väl inne på KC även fast jag är askalas, why o why?
-jag fick ett bootiecall. jag banga





Kommentarer
Postat av: Mli

Hahaha, vilken jädra fest! Hade behövt en sån där fylle-kväll jag med =) Istället dricker jag päronsaft och svullar i soffan.

2008-08-23 @ 16:10:36
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0