Nattnytt

Idag åt jag mat på Mc Donalds. Smart med tanke på min träning. Men det sjukaste va allt är inte att jag åt där efter träningen. Det sjukaste är att jag verkligen tog en Mc Chicken med SALLAD.
Alltså.. det klingar fel, helt fel. Jag blev för första gången i mitt liv mätt på BARA burgaren.
Jag blev chockad men åt upp salladen med. Kollade på resten av min familjehalva "där sitter ni med era pommes, era tjockisar". Min fader ger mig ett sånt där uttryck "du ska inte säga något tjockis".

Sen kom jag hem och in i duschen for jag. Medans jag tvålade in mig tyckte jag att vattnet sprutade lite väl lite på kroppen, kollade ut genom det lilla titthålet ut från duchdraperiet. Eh, ojdå. Hela golvet och mina kläder var dyblöta.
Fint.

Sen tog jag mig ett äpple. Efter en timme tog jag mig 6 riskakor. Åh, jag är en sån syndare.
Apråpå mat så var jag inne på Granit idag och hittade mattallrikar som det stod "mat är kärlek!" på.
Det ska bli mitt nästa kap. Så otroligt fint och så otroligt sant!

Nu tog jag en pyttelitenbit choklad. Nu får det fan räcka. Tandborstning och bingen väntar in mig.

David kallade min katt för varulv. Det var dumt dä.

p.s folk ligger fortfarande inte. Jag blir galen. Ligg med varandra.
Ska nunnan herself säga.. men IALLAFALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0