Snygg-torsdag

Nu är jag jätteblond igen. (Gratis) och det känns ljuvligt. Jag verkligen älskar att hänga på Joe's Imperium.
Dom har blivit lite av min familj och jag lite av deras tror jag. Haha. Faktiskt, helt ärligt.

Efter 3h i stolen igen så är jag väl nöjd faktiskt. Blev LITE ljusare än vad det skulle ha blivit. Men nu är det iaf inget rött i håret, thank god. Efter mina timmar i stolen så snodde jag en snabb tid hos Carro så hon kunde måla mina naglar.
Eh, jag kan göra det själv men tänkte att hon kunde få göra det då jag ändå var där. På proffsig sätt!
Nu när jag är hemma har jag redan slgit i två naglar så det är förstört. Kul Josefine, bra jobbar. Som vanligt.

Juste, jag klippte 5 cm idag med. Det svider lite.. lite bara.

Nåbäl, här sitter jag med mitt fräsha hår och naglar och känner mig som en primmadonna, haha.
Det är skönt att Joe alltid kallar mig snygging och att han tycker att jag är snyggare som blond än brunett MEN
det jag inte gillade var när han sa:
- jag älskar blondiner!
- men din fru är ju brunett?
- ja det är klart! en blondin vet man aldrig när hon kommer hem


Den var låg. Lika låg som glocalnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0