Vi ska inte dricka champangen, VI SKA SPRUTA DEN PÅ VARANDRA!

080808.
Är väl ändå en världselig sak kan jag tycka.
Förra året hade vi 070707. Nästa år blir det 090909 and so on and so on.
Get my point? Ganska irriterande att den här dagen skulle vara så speciell.
Mig kommer ni dock inte se på sture och hoppa runt som en galning idag. Det blir helt enkelt så (har inte råd).
Nåväl, hoppas ni andra idioter som ska dit får det roligt. Hur roligt det nu kan vara att fira att man är Stockholmare.
Vilket jag inte ALLS är nöjd med. Skulle nästan ge bort min högra hand för att få vara skåning eller ja. Ja, skåning.

Det fortsätter att regna i hufvudstaden också. UNDERBART! Jag undrar på hur många dagar jag inte kommer visa mig ute. Förutom då jag MÅSTE ta mig ner till tvättstugan, arrghh. Paraply säger ni, fuck you säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0