äckel-fettis-dagen

Semlor är vidrigt, hur kan ni ens äta det? uäk.



Men ändå.. jag tycker allting är vidrigt just nu. Käkade potatisgratäng och fläskfilé till middag igår, jag ville lägga en kräk direkt efteråt. Vaknade nu på morgonen, svinhungrig.. sugen på gröt. Typ ägg och mackor.
Käkade halva tallriken med gröt, ett ägg och drack ett glas juice sen ville jag lägga en kräk igen.
Om jag har fått det där magviruset nu så är det frittfram för någon att skjuta mig, jag orkar verkligen inte.
....... Ska förresten ringa ögonläkaren idag också, min lilla buljävel i ögat har inte försvunnit och jag börjar bli lite röd igen. JAG ORKAR INTE, INTE INTE INTE INTE! Kan dom inte bara lägga in mig på operation direkt och skära lite i ögat så det kan bli helt okej igen. Jag förstår verkligen inte vad jag gjort EGENTLIGEN för att förtjäna alla irriterande sjukdomar jag får hela tiden. What's up with that liksom? bad karma, bad karma.. säkerligen.

'ready got my ticket to hell.

Jag ger upp..

är det jag eller alla andra som är så dumma i huvudet hela tiden så jag blir irriterad?
Det här är inte jag. Det ska inte vara så här.. jag VILL inte vara så här. Jag som är asglad och positiv jämt har blivit en deprimerande, negativ liten slyna som som.. som.. ja, jag vet inte. böl på mig!
Kan inte någon bara rycka tag i mig och skaka om mig lite och fråga mig vad jag håller på med?
Eftersom jag själv inte fattar vart problemet ligger någonstans. Jag tror att jag har lite ömhetsbehov...
eller, jag tror inte. Jag vet!
När JAG vill händer inte ett skit?! När 'X' vill blir jag bara helt off och typ.. men ah.. dö.
Vet ni vad jag behöver? Jag behöver en riktig man, en man som sätter mig på plats och som inte låter mig spela Allan Ballan. (inte för att jag brukar det... typ.) och och.. och.. typ gör mig på smällen, och så flyttar vi ihop.. så jag MÅSTE ta lite längre och mognare steg. Vad gör jag nu? Jag går bara och tänker på saker som jag borde göra.
Men vad gör jag? Jo, jag bokar resa till Agia Napa, charter. Klart det ska bli kul.. men ni vet... ah.

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Jag skrattar åt mig själv. Jag är lite kluven tror jag...

Jag behöver bli lite pussad och kramad på.. varje dag. En daglig dos...
det här håller inte.

                                image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0