frustration 2008

Ja, what to say. Dom senaste helgerna och helgerna framöver är fullbokade med födelsedagar.
I fredags firade vi Nathalie, ut i stan. Det blev lite kaos, jag och Erika stannade kvar blev pretty fulla. Träffade en asrolig skåning som blev våran nya bästis. Han var lite gay, men ändå inte.
Vi träffade på massa skumisar, verkligen. Blev uppraggad av en irakie på som jobbade vid korvchorren på drottninggatan. Han var det slemmigaste jag varit med om. Rädd blev jag också. När jag väl hade fått min krov så tappade jag den. Eller en bit iallafall. En grek som inte alls var så ful fick smaka en bit.

Igår lördag var det dags att fira Jenny. Middag hemma hos hennes mormor som är det sötaste jag någonsin träffat. Vi fick sjukt god mat så det var orgasm över det. Potatisgratäng, rostbiff, kyckling, sallad, hembakt bröd.. brie ost.
MM och massa vin såklart. heahrahrah.. Folk ville leka för att komma igång.
Istället för "jag har aldrig" blev det, "10 snabba från Josse!" Alla utom Sandra, Lina och Jenny blir helt chockade och dör när jag öppnar munnen. och det kommer ut snusk.

jag: vilka gillar spanking under sexet?
sandra, Mickis i kör och dricker: det kan vara ganska mysigt ibland faktiskt!
Frida: MEN VA? vadå spanking.. jag tänker på helt brutal spanking.. typ på gång på gång på gång.
jag: men kom igen nu.. jag vet att ni gillar det. Det är ju skönt samtidigt man har sex. Sen typ om man ligger och myser lite och blir klämd på rumpan och lite smiskad så blir man ju as-sugen ju!
Sandra och Mickis kollar på mig och nickar.
Dom andra blir mest rädda.
Så hör man Jenny i bakgrunden som får sitt hår lockat: jag har blivit smiskad en gång... men jag gillade det inte!
... si så där 10 minuter efteråt. Haha, hon är världens sötaste.

Roligaste frågan på hela kvällen (som dock inte blev ställd av mig var.) "Jag har aldrig blivit bajsnödig under sexet!"
ALLA
drack.

Lina lockade mitt hår därefter och jag det blev så jävla fint. Kände mig som en riktig Hollywood-skådis.
och alla dog på mitt hår också. pretty fly for a white girl!
Sen begav vi oss mot KC och mina favorit stövlar har spruckit i sulorna så dom läcker in som en hel tsunami så jag får gå med plastpåsar i skorna. Det är ju jättekul. Dyra jävla skor.
Jag hann vara inne 1½ timme kanske, sen fick jag kuta hem till min mamma för att jag höll på svimma för att jag hade så jävla ont i min mage. Tänker fan inte dricka förns min egen födelsedag nu. Jag är helt trasig..
Kom hem och kom på att mammas snubbe var där.. med sin hund. En likadan som vi också har.
Så när jag öppnade dörren stod två jättesöta settrar i dörren och skällde på mig och började vifta på svansen.
Mamma kommer utspringandes från sitt rum i nattlinne "vem är det?! hallå vem är det?"
Sen kom hon fram och pussade på mig och sa att jag var jättefin i håret. Och att jag borde dra ner på drickan, jotack.. jag vet.
Sen blev jag iallafall hämtad.

Och idag var jag på bio med Niclas och kollade på 'I am Legend', den var ju sjukt bra.
Jag hoppade till ett femtiotal och började böla. Ni som sett den vet nog varför jag gjorde det.

Gick fan upp vid 16.oo tiden idag ändå är jag astrött redan nu. Bah, borde kanske sova.


Vibratorn är den bästa uppfinningen någonsin!


Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra

Ahh...men visst va filmen sjuukt bra!!!??
*Pössar lite på´re...beacuse I miss you a lot!*

2008-02-04 @ 22:09:23
Postat av: j.

Den var faktiskt grym!!
AAH miss you to.

2008-02-05 @ 09:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0