im at the bartender

brooke up with my girl last night so I went to the club.. ahaaa okeey
I like the bartender..  I'm cool.

Förkylning är jobbigt, man fryser och näsan kliar. Jag kan inte snyta mig för då händer det ingenting. Men lutar jag huvudet framåt så rinner hela hjärnan ut på en gång. Så det är ju jättemysigt.
Sen så känns det som att jag sväljer taggtråd. Det är mysigt det med.

Var iaf på en långpromenad inne i stan igår med Eric, det var mysigt. Förutom att jag hade fel typ av jacka och skor för en långpromenad. Det slutade iallafall med att jag fick skavsår och blev helt svettig.
Inte lika mysigt kanske. Sen käkade vi och jag blev bjuden på kebab.. jag har inte käkat det på över två år. Innan jag köpte det med Denize härom veckan också då. Men ändå.

Jag har verkligen aptråkigt just nu, haha. Nu började jag bara skriva för att snygg-Maria ville läsa. ;-)
Jag är inte den som är den liksom, klart man ställer upp på att ordbajsa lite när hennes arbetsdag är kass.
Erbjöd henne dock att komma hit och kramas, men neee neee.. he he he ho.

Ska aldrig mer kolla på fim som inkluderar dinosaurier.. blev livrädd. Och drömde mardrömmar.
Ni vet, jagad av T-rex. Man försöker gömma sig överallt. Han springer efter all the time. Man gömmer sig på sjuka ställen. Han upptäcker en och man fortsätter att kuta. Jag har träningsvärk i kroppen idag. Kan jag lova!

Nu ska jag snörvla vidare

Kommentarer
Postat av: Anne

Drömmer du mardrömmar om "Landet för länge sedan"? haha, du är bra rolig du... ;)

2008-02-18 @ 20:29:25
URL: http://annerosenqvist.blogg.se
Postat av: erika

menduuu vi åt ju också kepap härom veckan! förvirrade kvinna ;)

2008-02-18 @ 22:19:12
Postat av: josi.

Anne: hahaha nejnej.. king kong.. jurassic park osv.=P inte landet för länge sedan!

och erika: när fan åt vi kepappi? :o hahahahahahahah! var jag nykter?

2008-02-19 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0