"som Marie Picasso... fast... snygg"

hahahahahahahahahahah. Jag älskar Carolina Gynning. Hon och jag skulle passa så jävla bra ihop tror jag.
Lika högljudda, lika galna, lika vulgära.. sen så pratar hon skånska.. det är mest ett plus på hennes sida.
Sen så är hon assnygg också... snyggare än Marie Picasso. HAHAHA! Ja, det är hon faktiskt.
Vi har nästan samma hårfärg också.. nästan. Pappa sa att jag har lite gråare hår än henne, det var ju snällt också.

Låg och kollade på Jackass-marathon igår och garvade röven av mig. Även fast jag sett alla avsnitt femtioelva gånger så skrattar jag lika mycket varje gång, och typ onanerar till Johnny Knoxville så fort jag ser honom.
Speciellt scenen där han står i duschen.. lite av orgasm direkt.
Som jag sa till Heidi i telefonen "Han kan ha hur förkorta byxor som helst, en för liten stålmannen t-shirt.. i don't care, skulle gifta mig med honom iallafall."  och för att vara en ganska ytlig människa som jag egentligen är så är det starkt sagt utav mig, hahahhaha. .. Blir ganska stolt över mig själv ibland alltså.

Samtidigt som jag åt upp dom sista efterlämnade chipssmulorna så kom min kissemiss och käkade utav dom med. Hon är en chips-katt så det skriker om'et. Det gör ingenting, gillar halvtjocka katter. 


Imorgon jobbar jag. Bra att jag örjar ganska tidigt, och att jag gick upp GANSKA sent idag, rättare sagt vid 15-tiden.. förstår inte hur jag lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0