tissel och tassel

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mig själv för att jag ska kolla på en tantfilm = "Föredetta Fruars klubb"
Slängde i mig lite Pasta bolgonese (eh?) också. Och massa massa MASSA vitkål och en liter vatten!
Om jag så lite som ser alkohol eller hamburgare, pommes, pizza så kommer jag lägga en kräk.
Just för tillfället så känns det som att jag vill leva på vatten för resten av mitt liv.. men okej, jag är inte dum i huvudet. Vid 7-8 kommer jag vara sugen på något gott igen. Damnit...

Någon som är bra på att kunna kräkas är allas vår Cribbelito.
Jag skulle snällt berätta om en man som spanat in mig på Qx. och jag hade kommenterat en av hans bilder (som var på en naken tjej... hennes skrev.. lite halvblodigt.. sådär ljust blod. torkat blod.) och jag skrev helt enkelt ett inlägg i gästboken, "Har tjejen mens på bilden?" Jag vet, men jag är sjukt nyfiken jag var tvungen att veta.
Han svarade med att dom hade haft för hårt sex och att hon började blöda. Samtidigt som han tog bort bilden och sa att jag var den enda som hade påpekat det. Jag köpte det för att det kan nu varit ren sanning. Hårt sex kan involvera lite blod. Tragiskt nog... eller hur Sandra? ... jag vet. Du vet, vi vet.
Samtidigt när jag berättar det här sitter Cribbe med mat i munnen och blir helt grön i ansiktet och sitter och hulkar sig och jag springer iväg till vardagsrummet, jag dog av skratt för att han är så sjukt känslig.
Typ om man vandrar omkring i bara underkläder kan han börja gråta "AAAH KLÄ PÅ DIG KVINNA!"
Roligast var när 'anonym' HAHAHAA.. hoppar upp från soffan och ska ordna till trosorna så dom sitter rätt och hon brister ut "fan, blygisen hamnade liksom utanför" Hans mat kom upp igen. Han är verkligen jättekänslig.
Lilla bög. we love you.. oh yes we do.

Min nyfikenhet kan verkligen stiga mig över huvudet ibland.

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag vet, tyvärr är det så.. Fasiken!

2008-02-10 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0