bra avslut

Kiwso säger:

hahaha, lika bra du var fett kul igår. taxichauffisen ba "hon somnat, hon sover där bak"

Josefine - bra msn. säger:

ahahahahaahhaa

Kiwso säger:

"josse! har du käkat upp?" "neh, jag mår så jävla illa" "ska du ha dina pommes frittes" "aah, sen "

Kiwso säger:

haha

Josefine - bra msn. säger:

hahahahahahahahahahahaa

Josefine - bra msn. säger:

jag minns INTE

Josefine - bra msn. säger:

haahahhaa

Kiwso säger:

"Linda! Vänta, asså, vänta lite. Jag ser inte ens rakt fram. Jag ser inte mc donalds, jaha där är det va? är det där mc donalds?" haha

Josefine - bra msn. säger:

hhaahha... men jag dööööööööör

Kiwso säger:

det var as kul i af..

Kiwso säger:

Sen när vi skulle in i taxin sa jag "Nu dör vi" du säger HAHAHAHAHA... jaaa, nu dör vi!!!

Kiwso säger:

flinande ramlar du in i bilen med din mc donalds påse i högsta hugg

Kiwso säger:

det var fan as kul, vi satt o snackade om turkiet, jag trodde han skulle kidnappa oss eller ha ihjäl oss

Josefine - bra msn. säger:

jag tvärslocknade alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0