det var oväntat, hahah.

min respons blev: "haha vadfan gör du här?" Är det bara jag i hela världen som reagerar så när jag blir överraskad hemma.. tagen på sängen kanske man ska säga.. hahaha, eller alltså. Ni vet.
Jag kan inte bli superglad och typ hoppa på och krama människan, nej nej jag ska reagera som att 'du det finns annat viktigare här i livet än att hälsa på mig när jag ser ut som ett trash' Jag har aldrig skämts så mycket som jag gjorde när jag öppnade dörren iförd en gul "dansens hus" tröja och Roberts mjukisbyxor som jag snodde lite snyggt utav honom. Till råga på det så har jag fettigt hår och är jätteful, och jag var nyvaken.. luktar säkert illa också. Då kan ni kanske förstå min ångest... baaaah. Haha.

Varför är jag så hemsk egentligen? Kan jag inte förska vara lite gullig åtminstone? hahah.
Nu ska jag duscha, sen traska till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0