du skulle ha kommit förr -skulle ja'h ha kommi förr?

Jag är frustrerad, förvirrad och oläslig av mig själv. Jag kan inte läsa eller förstå mig själv för tillfället, jag kan inte sova för att jag tänker FÖR mycket.. (jag vet, skrattretande att JAG tänker.. tänker ni.. ha ha.) Säger som Petter "vet varken ut eller in, jag fattar fan ingenting."  Vad är mitt problem egentligen? Yey. emo...

Sen borde jag kolla min nattliga kissproblem, jag vill sova en hel natt igen, tack. Visst det är skönt att kissa.. men.


.... Jag menar också, får jag inte uppmärksamhet från ena stället borde jag då inte tekniskt sätt kunna få den på annat håll? Eller är det helt fel? Nej, det är ju inte. Då skulle det kännas fel. attention whore coming through.
Nu låter det som att jag är gift och håller på med otrohet, hahah. Skandalöst.. otrohet är det värsta jag vet, så ni vet.. det handlar inte om sånt. Ni får sitta och fundilera själva.. det är jag som är psykopatisk och bara slänger ur mig lite ord jag inte orka ha kvar i nått av tomrummen i skallen. (Måste spara plats!) 

Sen är jag helt förälskad i Cunninlynguists senaste album 'Dirty Acres' också. Jag lyssnar sönder låtarna, och dör av glädje varje gång jag hör dom. I telefonen, på datorn.. ja överallt. Kunde man bli knullad i öronen så blir man det av dom låtarna... jag tackar ödmjukast till mitt stjärtegull som gav med sig och gav mig det albumet.
I owe you..


Kommentarer
Postat av: Stef

Här ser man den ofrånkomliga misshandeln av det svenska språket när någon från ingenstans (sugtuna) försöker sig på lite svensk grammatik.. :(

var cool, flytta till hässelby! ;I

2008-01-11 @ 18:11:36
Postat av: Anonym

kan du vara tyst.. jag gillar att jag försöker iallafall.. inte alla som VÅGAR!
:(

nej vill inte bo med dig längre.. du är doM.

2008-01-12 @ 21:00:34
Postat av: Stef

jag ska klä ut mig till pingvin.. och bo tillsammans med din kanin ..

2008-01-12 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0