Ima always love my...

bitch, my bitch. And Ima always fuck my bitch, my bitch. 
The Game... 

"det ser ut som att det är du som sjunger boobi" 
Men ja, det är ju jag som är med i The Game, fo sure. 

Idag har det varit världens projekt med mitt hår. Helvetti.. 
Har färgat det ungefär 4 gånger idag sammanlagt och mina hårsäckar strejkar nu.
och hårstrån... Nu får det ta och vila lite. Nu är det iallafall ljusbrunt med blont i. 
Kan tillägga att jag hade knallgult innan. Ska aldrig mer i hela mitt liv färga svart eller mörkbrunt. 
Fittan att jag färgade över mitt asheta blonda hår. 

Sen så ringde dom från UM idag och talade om för mig att jag var frisk = inga tråkigheter i pussyn. 
Det borde nästan firas. ... Men ja, jag är dum i huvudet, hahah. 
so fresh 'n so clean clean.... 

Kul att jag har jobbat INGENTING den här veckan. Förstår inte hur dom klarar sig utan mig helt seriöst. Jag saknar att jobba med Lissan. Vem ska jag nu prata med om allting om dagarna? Ne, ingen. 
Saknar kidsen också... väldigt mycket. Ingen närhet alls om dagarna.. ingenting. 
Ska jag gå och bli deprimerad eller.

Börjar träna på torsdag också, helt jävla underbart, Är sjukt taggad inför det. Man ser på mina armar att jag har slappat till det ordentligt. Mår rent ut sagt dåligt. Men BARA över armarna.. damnit. 
Sen ska jag börja sola också eftersom jag har den turen att det ingår i gymkortet. YES! 
Räkan is on the G. 

Det kliar på hela min kropp också efter all hårfärgning och allt pulver som ramlat ner på mig.. iiihks. -scratch scratch- 

Sen så kan alla bara sluta fylla år!! Jag har inte råd med alla era födelsedagar förstår ni väl, ge upp. 
heaheaheaheahe. 

NU ska jag tvätta brt sminket, lägga mig i "min" säng och massera min mage som är kaos. 
Kombination; dålig mat, dålig motion, mini-piller 'cerazette' = dålig mage som gör ont och sväller upp hela tiden så jag ser nygravid ut. 



jag hör stånk och stön och snarkningar från ena rummet.. ey, imorgon ska jag hem och sova i min egna säng iallafall. Vara uppe så här sent om nätterna i veckorna funkar inte... 


Sandra: "alltså Josse är fan min idol!" 

OH YOU BET I AM BABY! 

Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra

Gaahh...saknar dig oxå ju...!!!!!

2008-01-30 @ 16:33:23
Postat av: amanda

alla fyller fan år i början av februari, precis efter fattiglappsmånaden januari! de får fan skylla sig själva haha :)

2008-01-31 @ 00:19:58
URL: http://aliqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0