rise and shine!

Har ni någonsin vaknat och vänt och vridit er om och undrat vart ena armen har tagit vägen?
Jag hatar när jag råkar somna på armen  och den blev helt avdomnad och man tror att den är helt väck.
Obehagskänsla av grad; 3 sisådär faktiskt.

Frågan är hur jag ens kan vara vaken såhär "tidigt" då jag ändå gick och la mig 06:30, don't ask me why... jag vet faktiskt inte själv. Helt onödigt då jag inte ens var glad i hatten. Jag vill vara glad i hatten.
Är det löning nästa helg? Isånnafall är jag en lycklig kvinna.

Varför känns det som en sen Mars-dag idag? Solen lyser och det ser mysigt ut ute. Jag vet inte om jag gått och blivit björn på heltid men jag skulle inte banga på att åka (inte gå.) till Björnkälla för att grilla lite och dricka varm o'boy. Asmysigt ju! Jag är så sjukt Svennig ibland. ....Men det jämnar ut sig.
Det känns som att jag fyller år snart. På över tre år är det första gången det verkligen känns.
Jag tror att jag nojar lite. Jag hade ju plan om att bo med min lover och typ ha kid nu.
Så det kan gå, här sitter jag singel så vitt jag vet och 32 barn, som inte ens är mina egna.
Nu ska jag koka upp mjölk och göra kokokokooocoooobåj, som min mamma hade sagt och varma mackor tror jag, fyfan vad smarrigt det låter iallafall.

Igår var människorna och firade Marlene, jag ville ju också. helvete. Gick det bra? Var det kul? Var det mycket folk på KC? Vilka knullade med vilka? Varför knullade du med honom? Hallå, informera mig tack. Vem som blev fullast behöver jag egentligen inte veta, jag vet vem/vilka som alltid toppar när jag inte är med ut.

Kommentarer
Postat av: erki-pä

It was very trevligt, hos Marlene! Fan då att du inte kunde komma... Alltså rätt otippat så var nog Jessica fullast, hon hann knappt in på kc innan hon satt lutad över toaletten hahah

2008-01-20 @ 20:11:36
Postat av: Anonym

Hahahahah, I am
not supprised alltså ;)

2008-01-21 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0