tre gringos i Rinkeby

Ja, jag har bosatt mig två dagar i Rinkeby hos Karla.. med Heidi.Över ett dygn fick vi stället till en riktig "ungKarlas lya" helt fabulöst. ... Vi skulle ju aldrig kunna bo tillsammans allihopa. Eller så skulle vi kunna det, det var mysigt.
Det är bra att man är så frigjorda som vi är egentligen. Att gå omkring naken är något jag vill göra hela tiden, men kan inte hemma. För det första: jag har två syskon som skriker äckel till mig om jag går runt i underkläder.
Två: vill inte... jag bor med PAPPA och TVÅ SMÅSYSKON som skriker äckel till mig när jag går i underkläder.
Naket är bäst. Kläder är helt onödigt egentligen. Seriöst, skulle lätt banga på kläder om jag bodde ensam. Skulle ALLTID gå omkring naken hemma.. eller kanske trosor, mest för att inte frysa om musen.

Var i stan idag. Dunjacka, +6 grader och promenad i stan är fan inte att rekommendera. Shisses...
Aldrig svettats så mycket i hela mitt liv tror jag.
In på PUB där jag såg hela Big Brother-gänget i samma butik. Lite komiskt.
Och hon den där.. please.. du har blivit alldeles för smal. jaiks...

Hemåt igen, hem till mig. I sigtuna alltså. -dö- Ska upp och jobba imorgon. Ska krama sönder kidsen!
Satt och tänkte lite i bilen på väg hem, jag tänkte i duschen.. och jag tänker nu. What to say?
Jag kan inte göra mer än jag gör.
Folk som inte kan höra av sig ens EN gång i veckan blir jag sne på. Ett hej räcker gott och väl. Men nej, inte det.
Just nu orkar jag inte. Jag blir bara dum i huvudet.

...................

Sean Kingston  -  take you there
Amanda Jensen - do you love me

Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra

take you there..
do you love me..??
Ses imorrn då´ra sweetie [ska krama sönder dig,hehe] pöss

2008-01-24 @ 22:47:30
Postat av: Lissan då´ra

take you there..
do you love me..??
Ses imorrn då´ra sweetie [ska krama sönder dig,hehe] pöss

2008-01-24 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0