DENNA HETTA I LOVE!

Det är afrikavärme i sveriget igen, oh yes. We love it! Synd bara att jag inte kan strosa omkring med bikini på jobbet.
Väldigt, väldigt bedrövligt.

Vi hade 15 barn idag på 4 vuxna. Så sjukt slappt så det finns inte.
På rasten visade jag Hans min blogg (nu nämner jag ditt namn så du vet att du redan har nämnts här, hah). Han sa att han skulle kika in den mer ordentligt då han kom hem. U'r welcome!
Jag berättade om det "roliga" som hände igår. Han skrattade bara och sa "men vadå, det var ju bara kul skrivet".
Tyckte jag med. Men vissa har ju ingen humor som sagt.

Vi har varit ute så mycket som möjligt idag. Solen steker på hur nice som helst. Får dock springa och putta undan allt smått till skuggan. Hade på mig shorts och en tubtop idag. jag menar, lite färg kan jag väl på på axlarna även om jag jobbar. En liten jänta kommer fram till mig, står och inspekterar mitt linne.
- hur får du den där att sitta kvar på kroppen?
Jag tittar ner på mig själv. Hur förklarar jag det här nu då(?)
- Jo, jag.. linnet.. det är.. resår här uppe.. eh, resår är.. alltså.. det är lite hårdare här uppe så den sitter kvar!
Funderar över vadfan jag nyss sa.
- Aha.

Senare kom E's pappa och skulle hämta honom. Jag är kär i honom. I pappan alltså.
Jag blir sådär nördig och börjar stammar nästan. Ok, stammar gör jag inte. Är för cool för det!
Han är sexig. Apråpå ingenting..

Kommentarer
Postat av: Anders

Dilfhunter

2008-07-23 @ 17:14:27
Postat av: Tutten

I love it!

2008-07-23 @ 17:18:08
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anders

pervo!

2008-07-23 @ 17:21:08
Postat av: Tutten

Så jävla pervig asså!

2008-07-23 @ 17:43:13
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anders

thats good

2008-07-23 @ 17:44:44
Postat av: Tutten

ok, perv-Anders!

2008-07-23 @ 18:14:42
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anders

är det varmt?

2008-07-23 @ 18:37:33
Postat av: Tutten

hahahah.. inte längre!

Fläktar på här nu..

2008-07-23 @ 20:47:15
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0