Freitag

Sådärja! Nu var jag nyduschad och ser helt äcklig ut. Som alltid när jag är nyduschad. Glöm inte att jag turban.
Ska gå på balkongen och röka en pinne, sen slå en pling till Bello, sen ett samtal till Heidi, sen Cribbe. AH!
Vad hände? Idag har jag BARA pratat i telefon och svarat på SMS. Jag är ovan!

Vad har man på sig idag? Det är konstigt väder. Kan man ha jeans? Eller? Det är aldrig någon som kan hjälpa mig. Med min statistik på läsare borde någon av er kunna SKRIVA. Eller så har ni väl något problem hela bunten.

*Röka
*Föna håret
*Välja kläder
*Sätta på mig underkläder
*Platta håret
*Sätta på mig kläderna
*Börja sminka mig
*Kolla sl.se
*Sminka mig lite till
*DRA!

Vi ses i vimlet tjockisar!

Kommentarer
Postat av: Glory

Hallåååååh!!!

D é sönda idag, å var é dina fnissattacksinlägg?

Huuh?

Antar du haft en mkt upptagen helg ditt lilla kjoltyg ;-P



Kram å vi ses la te hösten...drar te Gbg imorrn L

2008-07-20 @ 11:48:58
URL: http://glorycat.blogg.se/
Postat av: isa

inte bra att röka gumman:)

2008-07-20 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0