Tisdag

Med ömma bröst och putmage. Och nej, jag är inte ens havande. Jag är bara i "väntans tider" på fröken Röd.
Idag har det iallafall varit strålande sol vilket jag absolut inte kan klaga på. Helt jävla underbart!
Satt och kramades med Olli efter frukosten helt plötsligt tar han tag i mitt hår och drar allt vad han har och vrålar som ett vilddjur. "OLLI SLÄPP!!". Han satt där med ett flin som heter duga med halva min peruk i handen.
Gränsen är hårfin mellan att "dra i hår" och "DRA i hår".

Sen var det dags att traska hem. Eller nej, jag gjorde ett ärende och visade mitt fina nylle på Sta: Gertrud.
Skämt å sido. Jag gick dit för att kolla tider jag jobbat i juni. Men ändå. Det var helt sjukt hur annorlunda saker blir på knappt en månad. Det är skrämmande. Barnen såg mycket större ut. Rummen såg annorlunda ut. Till det bättre, helt klart iochförsig.

- Josefine, har du slutat här?
- Neeeej då, men jag jobbar lite på Munkebo nu
- Varför det?
- Därför att hon vill det! Och flickan som säger att hon ska det, bestämmer det
Haha. Girls, girls, girls.

Nu ska jag powernapa, jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Glory

Jahajja...hon passade på å dansa när katten va 'borta' *S

Du får nog allt ta å komma en till dag, så jag oxå får kladda på dej...DRA dej i håret..hahaha!

2008-07-02 @ 07:26:12
URL: http://glorycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0