Dagens

klockan: 19:47
Status: osminkad, oduschad, påsar under ögonen, sandigt hår och smutsiga fötter. - SINGEL!
Väder: Varmt och soligt, inte ett moln.. så långt ögat kan nå
Jag älskar: fotbollsspelare
Mat: två smörgåsar med makrill i tomatsås och ett glas vatten, en överlämnad liten rackare till pommes.
Humör: glad, bitter, glad, kåt, glad, lite irriterad, glad, svullen
SMS: från Philip "är du svettig?" 


Kom och tänka på en sak.. om en månad för ett år sen var det den där dagen jag låg där i sängen bredvid den där människan för ungefär 15e gången... 
X - .... men hur gammal är du då?
Jag - skojar du med mig? vet du inte hur gammal jag är?
X - eeeeh.. (genant) nej. 
Jag - jag hatar dig! 
X - nej men vadå.. du är ju 23 
Jag brister ut i skratt. "Du skojar med mig, eller hur?" 
X - ... nej? Hur gammal är du då?  
Jag - jag är NITTON! 
X - vänta.. är du NITTON?... 
X brister ut i gapskratt. "hahaha, måste smsa chefen" 
Jag - LÄGG AV! ska du mobba mig nu eller
X - nej, men fatta grym jag är.. ess i skjortärmen.. nitton år.. 
Jag - men... JAHA.... DU ÄR GAMMAL! 

Jag kom på det och började fnissa för mig själv. Det var en komisk, men jobbig tid. 

Tack och hej! 


Ett år sedan, exakt.      Igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0