GRAZI GRAZI!

Varför lär jag mig aldrig att jag inte är en pizzaätare?
Jag och brorsan orkade varken åka och handla mat eller ens tänka oss att koka makaroner och äta dom med ketchup!
Så vi, eller JAG tog telefonen och ringde våran LOKALA pizzeria.
JAG beställde pizza, JAG. Kan ni förstå det eller? Jag beställde en Milano. Oxfilé och tomater på.
Det var tomaterna som lockade. Tomater på en degbit för 80:- inte så jävla värt.
Fick hem den och äter TVÅ slize. Skjut mig! Till och med Pontus kollar på mig.. "Ursäkta... ska du inte ens äta halva pizzan?". Nej, jag kräks, svarade jag.

Jag är nog allergisk på riktigt mot tomater. Min tunga kliar och jag får små blåsor på den.
Hur ska jag överleva utan tomater? SÄG MIG!? Finns det något annat alternativ eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0