kamasutrrrrrrrra

Återigen sitter jag här som själva Saharaöknen. Ja, jag ska ta mig orken till att duscha, alldeles strax.
Och ja, jag ska raka benen. Bara för att alla klagar! Nejdå, det orkar jag verkligen inte.

Det var 'tårarnas dag' idag tror jag. Verkade som det iallafall på jobbet. Kom en del, lite här och där tycker jag.
Speciellt bland småttingarna, jag trodde jag skulle få ett psykbryt eller någonting. Alla grät och alla grät samtidigt.
Sen när dom väl var tysta började dom låta med annat. Jag tror inte att jag hade brytt mig om det om jag inte hade haft mens, haha. Ville bara sätta mig ner och gråta. Men jag håller inte på med sånt, så jag lät bli.
Sen när jag slutade så fastnade jag iallafall på gården. Det gör jag alltid när solen steker och kids vill spela boll med mig. "HÄR JOSEFINE, KÖR EN HÖJDARE!".

Idag drog jag på mig ett par skor jag ALDRIG någonsin skulle visa mig ute med annars. Jag kanske har blivit gammal och inte bryr mig. Men helt seriöst, finns inget fulare än "foppa-toffor" och ja, precis såna satte jag på mig. Rosa.
Dom har blivit som en hatkärlek man skäms för. Jag gillar att gå i dom, men jag gillar inte att folk ser mig i dom.
Speciellt inte jag själv då jag tycker att dom är groteska. Usch och BLÄ.

Jag får uppdaterings-sms från Grekland dagligen. Det tycker jag är sjukt gulligt. Det är som att läsa vykort.
puss.



["du ä'e mitt hjärtegull Josse!"] M, flicka, 2 år.
Hur jävla gulligt som helst.
Det fick jag höra när jag skulle natta henne, godnatt gullunge sa jag och hon svarade med det där.
Helt adorable!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Ho´e´ju fööör söt jööö...hahaha....hjärtegull...awww :-)

2008-06-03 @ 22:57:49
Postat av: j.

Hon är helt underbar! :-D

2008-06-04 @ 02:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0