nufefin

Varför i hela helvete måste alla "coola" killar ställa sig utanför MITT fönster med sina "coola" bilar som dom tar med sig på sina "coola" streetrace med och spelar äckligt hög musik. Typ 'tetris' och 'country roads'. Jag vill bara kräkas.
Som vanligt då alltså. Och i bakgrunden hör jag någon annan dunka på med Alicia Keys. COME ON!!!

Idag måste det ha varit den slappaste dagen av dom slappaste dagarna någonsin.
jag har suttit på en bänk, rest mig upp, skällt lite på barn som slåss, tröstat barn som blivit slagna (det kom blod). Det är äkta killerkids jag har att göra med. Det kom blod på min tröja. Tänker genast på Lotta på bråkmakargatan "BLOD... det kom blod på min födelsedag!!" 
Jag fick en present idag också. Som inte ens var till mig. Men jag fick den iallafall. TRYFFEL.. äter ens någon i min ålder tryffel? Nej, juste.. paketet var inte ens till mig egentligen. Men jag tackar och tar emot.
"men Josefine är också en fröken, mamma!! Men Josefine har också jobbat här länge, MAMMA!"
Fem dagar är fem år. Barnår, alltså. Men liksom, tryffel. Säg det högt en gång, T R Y F F E L!

"hej, ska vi dra hem till mig och käka tryffel?" dvs, puppa.

Fredag idag och jag vill bara sova!

Men hallå, vänta. Lön idag? ASSÅ SWEET!
Nu ska jag ringa min frisör, tjing tjong tjang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0