playboy-Jossan

Satt hos frisören med Heidi, ja vi har samma frisör. Bästa.
Han som äger salongen är världens roligaste, han har sett likadan ut sen jag var typ 5 år. Ganska snygg, faktiskt.
Iallafall, han stod bakom mig och såg min tatuering

"Josefine, vet du vad man säger om alla tjejer som har en kanin tatuerad?"
Jag: Nej, vadå?
J: att dom är med i playboy
Jag: men alltså det är inte ens playboykaninen jag har tatuerad, haha
J: det är det visste, vadå.. som att du inte skulle kunna vara med i playboy
Jag: jag ÄR med i playboy, Hefner is my man!
J: du är ju snygg såklart du kan va med
Jag: jag vet! jag är ju meeeed
J: du har liksom.. rätt egenskaper för det

Jag är inte den som är den, jag skrattade och hängde på.

Och för femtioelfte gången, jag har INTE en playboytatuering, kommer aldrig ha heller.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0