roligt kaos

Idag när alarmklockan ringde undrade jag vad fan jag höll på med. Jag skulle väl inte jobba idag? Så kom jag på att jag skulle ringa ett absolut viktigt samtal. Ja, just. Tog upp telefonen och ringde. Satt och tänkte "nej, nu hamnar jag väl i en kö som vanligt.. alltid". Men tji fick jag, jag kom fram på en gång.
Jag fick en tid 8:45 imorgonbitti. Duktiga jag! Verkligen.
Det rolig var att hon i telefonen och jag missförstod varandra ungefär hela tiden. Så det var ganska komiskt.
Egentligen hatar jag henne.

Sandras telefonsamtal till mig igår var ju mer än komiskt. Jag tappade hakan och orkade inte leva för en sekund. Sen började jag att skratta igen. Ingen kommer någonsin förstå sig på oss. Hur vi lyckas med allting, ALLTID.
Först gråter hon, då skrattar jag. När jag gråter, då skrattar hon. Sen så tycker vi synd om oss själva. Ja, det kan fortsätta så hela tiden. Vi är pinsamma. Helt seriöst. Jag måste iallafall flytta, långt bort. Det här håller inte.

haha, dryg situation vi satt oss i.

"jag ringde ..... och berättade vad vi har gjort, han blev helt hysterisk..jag kunde inte sluta skratta."
Vissa hemligheter bör hållas hemliga.

Nej, jag och Sandra har inte haft sexuellt umgänge med varandra.
så mycket..

Nu fick jag SMS av Natta också. Sweet!

Kommentarer
Postat av: S

Haha nä men de kunde nästan vara så!



Jag döör snart, på riktigt! Ska vi flytta?!

2008-06-12 @ 15:57:31
Postat av: j.

Det kunde lika gärna vara så! Hahahah



Ja, kan vi? Nu?

2008-06-12 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0