DREAM A LITTLE DREAM 'BOUT ME

Efter mina två hemmagjorda rostbiffssmörgåsar igår natt så låg jag bara och kollade på 'weeds'. Jag har faktiskt aldrig sett den serien förut. Men den var väl intressant. Ganska rolig faktiskt.
Sen låg jag i sängen och min hjärna var på högvarv, mitt hjärta likaså. Jag somnade iallafall så fort jag stängt av tv:n. Sen så drömde jag.

Jag var hemma hos Sandra. Sen ringe Stefan så vi tre drog hem till min mamma som inte ens var hemma. Satt i hennes vardagsrum och drack lite öl och skrattade. Sen helt plötsligt sitter vi på en krog och det är jättehög musik. Sen klampar min storebror in mitt i allt och då åker vi iväg till en djurbutik där man kan köpa hundar. Småhundar alltså. Sen kommer vi till en jättestor bur där det finns massor med råttbebisar och jag tar upp en. Den var jättesöt. Och min brorsa tar också upp en och går iväg till ett terarium och släpper ner råttan där jag går fram och kollar och ser att det är massvis med spindlar där inne! Jag springer ut därifrån och det kryper i hela kroppen på mig. Stackars stackars råttbebis.

Sen kommer jag hem till Sandra och henns pappa är där så kramar han mig och frågar om jag hade en bra födelsedag och om det känns bra att vara gammal. Det känns fakttiskt asbra.

Sen hade jag fått ett mail av Henrik Schyffert där han kärleksförklarar sig till mig. hahah, det var ju gulligt.
Fast det var ändå inte Henrik Schyffert. Det var min man. MIN man. Hi hi hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0