"platta inte håret och gör dig inte snygg"

Imorse vaknade jag sjukt sjukt sjukt trött. Klockan nio ringer min telefon och jag tror det är alarmet men det fortsätter att ringa. Det var Heidi "jag är hos dig om 20 min"
Upp och hoppa för mig. Jag såg ut som ett dagisbarn. Fast jätteful. Sen åkte vi och solade och handlade.
Varför blir bara min mage brun och ansiktet blir fräknigt? Jag är inte rödhårig. Come on!
Fittan är kritvit iallafall.
Ursäkta mitt vulgära språk fruntimmer och herrgårdar!

Jag har stressat som en gris idag. Har nog fått en släng ryggskott idag igen tror jag. Jag är inte skapt för att städa och göra sånt som man ska kunna. Jag kan seriöst inte ens byta en dammsugarpåse.
Jag är då inte bortskämd. Men ibland kan det nästan kännas som det. guuuurggggkkkkkee
Så jag har fått SOPA hela min lägenhet. Man kan ju nästan ta mig för askungen!

Nej, man kanske skulle ta och välja klädsel kanske. Det blir väl som vanligt.. alltid som vanligt. Jag behöver lite nya kläder. Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.. säger du. IGEN säger jag med!

IKVÄLL SKA JAG BLI FULL FÖR KÄRLEKENS SKULL!
puss och kram.

varför skrev jag så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0