"Sta: Gertruds förskola det är Josefine"

Lite skön reklam för världens bäsa förskola.. eller? heee hee hee he. 

Hade mysdag idag på jobbet. Fint väder och alla småttingar var jättemysiga. 
Lilla J hade vaknat och jag bad honom ligga i pölen så jag kunde gå och kissa ifred. 
Så frågar han mig: "Josse är du jättekissnödig?" 
- ja det är jag.. men jag kommer snart
- är du inte bajsnödig då? 
hahaaha.. så himla söt. Men jag var faktiskt inte bajsnödig. 

Hahahahahaahah. 
"Jag blev akut skitnödig. Kommer ut snart" 

Nu sitter jag hemma hos Heidi igen. Vi ha varit och solat. Eller nej, jag solade hon kollade på mig när jag solade och hon filmade mig tydligen. Vad härligt. Jag har bränt min rumpa också. Det känns. PINKY! 
...hm.. Lindas gummiballe heter fan Pinky kom jag på nu. hahah. På tal om ingenting det vill säga. 
Vi försöker komma på något att göra. Det går inte så bra faktiskt.. Nancy Ajram - yay.mp3 

Sen så gillar jag att få heta MMS när jag jobbar. Puss baby puss. 

Om 10 dagar fyller jag år.. oj o j ojjjj oj oj ooooj. 

Jag vill börja träna. Jag håller på att påbörja mitt seriösa liv, helt ärligt. 


Igår på kanal 8 kollade jag på en dokumentär om kvinnor som väntar för länge med att bli gravida tills dom har VÄLDIGT svårt att bli gravida. Jag är hemsk men kan ändå inte sluta tycka att dom faktiskt får skylla sig själva i vissa situationer. En kvinna som väljer karriären före familj får skylla sig själv. En karriär kan du skaffa dig sen. 
Kvinnor som väler att resa och roa sig får skylla sig själva. Ni kan resa med barn sen eller skaffa barnvakt. Förstår inte problemet. Däremot tycker jag sjukt synd om kvinnor som verkligen inte kan bli gravida och har försökt i flera år utan framgång. Och lagt ner massvis med tusenlappar på inseminationer som inte ens fungerar på dom. 
Jag satt iallafall och bölade lite för mig själv. Sen så grät jag åt dom kvinnorna dom följde också som blev gravida och man fick se själva förossingen och allt gick som det ska till slut. 
Dom fick tillochmed köpa sin sperma så att dom skulle kunna bli gravida. En kvinna blev gravid med en svensk killes sperma. Det var lite komiskt. Och en annan kvinna hade både köpt ägg och sperma så att hon skulle kunna bli gravid. Vissa gör vad som helst för att bli gravida. Och det är tur för dom att dom får bli det till slut. Kanske... 
Jag grät en skvätt iallafall. 40.000 kvinnor i Amerika har blivit gravida genom den metoden. Iaaallafall.. 

I wanna have your babies. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0