"synd att jag RÅKADE ligga med dig"


Klockan är runt 02,30. Två tjejer ~20 står och snackar i en hotellkorridor. De verkar smått berusade.

Tjej 1: Fan jag hånglade med värsta fula killen nyss. Jag får fan redan ångest.
Tjej 2: Hur fan kunde du?
Tjej 1: Men jag tyckte synd om honom för han var så ful.
Tjej 2: Du, det är ingen jävla välgörenhet vi sysslar med!!
(tjuvlyssnat.se)




Hahahahahaha. SÅ jävla kul. Jag tänker på Amanda för några år sedan. Hon var sådär.. EXAKT!
"men jag var tvungen att hångla (eventuellt ligga.) med honom"
Jag: men ÖH varför? han var ju inget att hänga i granen direkt.
"men ååh.. jag vet men jag var tvungen. Han är ju snäll!"

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, så jävla sant!

2008-03-17 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0