Är det här schyssta pöcks eller?

Ny plattform kallade ni det för eller? Schysst eller? Finns det öl här också??

Varför är barn typ det mest underbaraste som finns på denna jord (och ibland det värsta) men mest bästa? Jag bara undrar. Eller jag vet, för dom är så jävla goa! Det spelar ingen roll hur mycket dom bajsar, snorar, skriker, klänger, kastar mat och nyper sönder ens tuttar/hals för att kunna somna. Dom är helt underbara ändå!

Var på väg till Munkebo för att lämna in timrapporten när en jättesöt liten kille cyklar fram till mig "hej! vem ska du hämta?" Jag svarade och fnissade "hehe, ingen.. ska lämna ett papper".
Sen kommer nästa barn fram "vems mamma är du? vem ska du hämta?"  I djupet av mitt hjärta hade jag velat säga "jo, men tjena.. nu är det dags för mig att plocka med mig Douglas och Thindra hem, MINA kids alltså".
Ja, det hade jag velat säga, egentligen. För att vara gravallvarlig och våga bara ta mina framtida barns namn. Arrggh!

Såatte.


Idag känner jag mig som värsta mjukisen. Eller alltså jag känner mig jättemysig. Alltså jättejätte. Det är inte så himla konstigt heller. Men det gör ingenting just nu, för jag är sååå sjukt laid back just nu.
Jag sitter bara och väntar och vänta just nu, det gör jag gärna.

Iallafall; bytte batterier.. femte gången gillt! SCOOOOOOOOOORE till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0