screw you guys I'm going home!

Jag kände mig som världens duktigaste som gick och bokade tvättid idag, bokade tillochmed till imorgon. Det finns mycket tvätt hos familjen Törnberg just nu.... igen. Bu.

När jag väl kommer in i den livliga tvättstugan, slängt in alla kläder i maskinen och ska dra igång den så står det "kommunikations fel" kommunikations VADÅ? My ass. Schysst liksom! I-landsproblem så det skriker om'et.
Gillar det inte alls, ska allting gå åt bajshålan när jag gör något rätt? Hahahahah.
Snacka om att mitt liv som 'perfekt' är helt åt helvete. Blir tillochmed så irriterad att jag nästan biter sönder naglarna som äntligen växt ut. Ja, ni ser. Too bad igen.

Fick höra idag att jag pratar som en bög, och inte som Victoria Silvstedt som jag hade trott. Och tacka fan för det!
Vänta nu.. det där lät bara tragiskt. Jag menar mer att jag pratar/skriver på svenska men lyckas ALLTID slänga in något engelskt ord i meningarna. Jag försöker bli en bättre människa, don't judge me.

Där ser ni, igen..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0