i telefonen...

Jag: Ja, hej det här var Josefine från....
Kille -84:a: Tjenare Josefine!
Jag: Hejdu!

*pratar om produkten*
Kille -84:a: jävligt smart säljare, sjukt trevlig, skön röst... säkert snygg med!
Jag: produkten då?
Kille -84:a: Vi kör på den med!
Jag: så ska vi testa den ett år?
Kille -84:a: hehe, vi testar på!


Efter en stund.

Jag: Jag skickar dessutom med en SIM-korts backup till dig, helt gratis!
Killen: fan vad high-tech!
Jag: grymt va?


Sen tror jag det blev lite flirtigt. Jag satt och var varm i ansiktet hela samtalet iallafall.

Ibland vill man vara ringa upp samma kund igen. Kanske sälja sig själv gratis. Men det vågar man ju inte!

Han bodde i Uppsala. Nära. Störde mig lite på hans namn dock. Nåja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0