Personalfest

Vem blev fullast? Kanske jag. Kanske precis som jag hade lovat å föfan vad roligt jag hade.
Jag spelade Nintendo Wii för första gången i mitt liv. Jag vann 9/10 matcher. I tennis. Sen sjöng jag Sing Star som jag aldrig gjort något annat i mitt liv. Scissor Sister - Laura var höjdaren!

Ja, hur ska jag summera kvällen... ganska lätt iofs. Det var nog ingen där som var riktigt nykter. Kanske Mick, jag vet inte? hehehehe! Jag får en blackout just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har grön fet test över hela min hand där det står: "00.07!! OBS! Vasagatan". Vilken tur att jag håller koll på mig själv iallafall!
Jag åkte hem helt ensammen. Sat och slumrade till på tåget. Ska jag vara ärlig var det här kanske första eller andra gången i mitt liv jag åker HEM till mig askalas. Ok, lite onykter. Men jag måste ju sett förjävla rolig ut.
På tåget efter Rotebro kommer det iallafall en kille på som sätter sig bredvid mig. Jag har hörlurarna i öronen. Han sitter kvar och bara stirrar på mig. Jag tar ut hörisarna och säger: "vad?". Och ni som känner mig/sett mig vet att jag har smilgropar. Han petar i dom och säger att dom är söta. Sen sitter han och kollar på min telefon. Jag får ett SMS av Aleks där första meningen som syns var väldigt fint.
"Runkade när du ringde...." var det enda som syntes på displayen innan jag öppnade SMS:et. Killen kollar på min lur hela tiden. Jag blir irriterad. Hans kompisar sitter bakom och trycker på mitt säte. Sen så frågar jag hur gammal han är egentligen. svar: "hur gammal vill du att jag ska vara?" Jag ville av tåget. Jag ville hem och sova.

Kom tillslut hem. Slängde in pommes och morötter(?) i ugnen. Knaprade på dom. Sen ringde Christer. Sen höll jag på somna med honom i örat så jag la på. Hoppas jag.

Hahah, sen ringer Isabelle. Hahah. Om jag minns rätt fick jag för mig att det stod något nummer bara när hon ringde. Så jag frågade henne:
- vart ringer du ifrån!?
- eh, min telefon?
- det står något konstigt nummer ju
- det är mitt nummer
- ahaa.. heheh.. nu somnar jag, puss pusss
- vi hörs imorgon, nahah... puss

Sen somnade jag. Tvärdäckade. Vaknade 3 h senare och var så sjukt törstig. Var sjukt yr och uttordkad. Hämtade min flarra med vatten och söp till på det. Somnade. Vaknade ytterligare 3 ggr för att dricka.

Sen idag fick jag världens roligaste, härligaste och kanonkuliga besked. Hihi! På SMS alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0