Amandhoe

Jag har försökt ringa Amanda idag. Det gick sådär. Sen ringde hon upp, äntligen!

Jag: heeeeeeeej
A:... vem är det?
Jag: men hallå... lyssna en gång till.. irri alltså
A: Josefine? heeeeeej..
Jag: men heeeej
A: hade inte ditt nummer på luren så fattade inte att det var du
Jag: kul att du inte har mitt nummer, haha..
A: haha, jaa.. men jag tänkte ringa dig imorgon faktiskt!
Jag: .... hur hade du tänkt att göra det utan mitt nummer? HAHA
A: haha... jag vet inte..


Det är svårt att vara Amanda Danielsson ibland alltså.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag stavar faktiskt danielson med ETT s! mahahahha

2009-08-28 @ 12:08:28
Postat av: amanda

jag stavar faktiskt danielson med ETT s! mahahahha

2009-08-28 @ 12:08:38
Postat av: juicy

jaaaaaaaaaag vet hahaha.. men orkade inte radera ;p

skitpåre.



hoppas du har det skönt snart ;)

2009-08-28 @ 17:34:10
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0