back in the days... very back in the days

När jag sitter på tåget hem funderar och tänker jag alltid på massa gamla saker som hänt i mitt liv och skrattar för mig själv. Skrattar jag högt så tror ju folk att jag är störd. (vilket jag förvisso är)

Idag kom jag att tänka på en incident som hände när jag var... ung.
Det var andra gången jag skulle ha sex. Killen som jag skulle vara med skröt lagom om hur bra han var
och hur han skulle ta mig till sjunde himlen. Han var två år äldre än mig, jag var ung och naiv och trodde ju självklart på honom. Vi får till det. Efter många om och... men.
Allt var jätteskumt. Jag förstod ingenting.

Två år efter incidenten så får jag veta utav en tjej. Som då skulle börja samma gymnasie som mig, som också hade varit med honom. Vad han hade berättat för henne, så hade jag tagit hans oskuld. Jag skrattade.

Försök inte lura mig gosse, jag inga konster tål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0