bögjävel

Sådärja, nu har jag kollat klart på Patrik 1,5 också. Mycket bra och rörande. För att vara svensktillverkad.
Hur mycket jag än älskar bögar överlag så kan jag inte sluta att skratta åt Torkel Petersson och Gustaf Skarsgård i den här filmen. Det stämmer inte in. Bilden av dem, tillsammans. ahah.. Men den var underbar.

Det är nog dags för mig att sova och tula med kudden snart.
Ska jobba imorgon. Igen. Cash is king. Eller nått.

Borstade nyss tänderna. Skulle gurgla vatten i munnen och kräktes ut vattnet.
Hur kan jag vara så känslig och ändå kunna...

enough said.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J

Ändå kunna deepthroata? Ja du...



Ahmen hallå själv =)Vi glodde twilight, filmen alltså, igår. Bra jävla skit ju.

2009-08-22 @ 10:39:22
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: juicy

Men det är ju märkligt må jag säga!



Den var ju... sjukt bra!!

2009-08-22 @ 13:44:32
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0