"jag är här för att ta dig till helvetet"

Jeeeeesus, vilken morgon/dag. Vaknar självklart en kvart innan alarmet ringer. Somnar om. Vaknar efter en sekund, en sekund som i verkligheten var en kvart. Jeeesus. Upp och hoppa som en loppa!

Jag gick och sov till bussen. Alltså, sov och gick samtidigt.
Trött, trött trött, hela tiden. Jag säger då det. Det får vara slut med sånt nu.

Gick in på seven-eleven och köpte mig en nudelwok. Som vanligt och en sockerfri redbull.
Redbull fungerar inte på mig. Å det suger ju lite!

På jobbet har jag inte haft en sekund för vila. Det är iofs skönt. Ska inte klaga.
Känns lite bättre när det finns saker att göra än att dö av tristess.

Hade en stor beställning till 17.00 till ett företag som ligger i grannhuset till NK.
Hade organsierat allting jättebra och jag var duktig. Joanna med som kom ocjh hjälpte mig.
Jag och Daniel åker iväg och det är köer överallt. Jag sitter och skiter på mig eftersom att jag inte riktigt är trygg när jag åker tillsammans med min bror. Man bajsar seriöst ner sig. Fråga Sebbe. Och alla... som vet.
Vid dramaten håller vi på att få en spårvagn i sidan och en annan gubbjävel som tänkte köra rakt in i oss.
Daniel satt och skrek och svor som en galning. Gubben såg helt oberörd ut. "DÖÖÖ JÄVLA OLLON!"
När vi väl kom fram (25 min försent) så var det jag som var tvungen att åka upp och lämna över maten.
Tack och lov att jag var klädd som en dam idag. Massa snygga kontorsnissar och fruntimmer.

Alla satt i ett konferensrum. Jag går in. Börjar svettas. Alla tittar på mig... "eeh... öhmm.. eh, smaklig måltid.. he he!"
Dom blev absolut nöjda, hoppas jag.

Hem i regnet och nu ska jag ta och titta på film. Ensam.

"if your not in, you can't win!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0