Jag fick ett brev..ett riktigt brev med frimärke

" Till Josefine - Min födelsedagsflicka.


17e Mars 2005.

Josefine.

Du börjar bli stor nu.
Ja, märk mitt ord 'börjar'. Du är ju inte riktigt så stor än.
Du får lida i ett år till innan du får köpa cigaretter själv.
Tills dess får väl jag agera cigarett-hallick!

Men seriöst så börjar du bli stor. Första gången vi träffades var du vara 15. Ett litet barn. Men nu du!

Jag önskar dig all lycka här i livet.
Riktig lycka, riktig kärlek och vänner som varar livet ut.

Att jag älskar dig, det är väl ingen överraskning. (eller?)
Och det sköna med dig är att vi kan gå hur länge som helst utan att träffas, men när vi ses igen så är allt precis som när vi träffades sist. Att du är den enda jag kan prata riktigt detaljerad sex med nu för tiden är underbart.
Det är våran grej liksom. För mig dvs. Jag älskar dig! Jag älskar dig!
Grattis på födelsedagen fan!

Min bästa vän är du.
Och jag älskar dig, nu och för alltid.

puss på skinkan, från din vän för all framtid.

Sylvia."


Det här gjorde min dag. Tack.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

<3

2009-08-15 @ 10:47:35
URL: http://honsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0