life is too short to dance with fat girls

Jag är utsvulten. Rakt ut sagt.
Och jag pratar inte om mat.

Jag pratar om närhet, intimitet och passionerade kyssar.
Har haft nervryckningar i min underläpp hela dagen idag.
Det måste helt enkelt bara vara ett bevis på att jag får för lite av ett par andra läppar.
Hade jag varit desperat hade jag skaffat de, nu på en gång. Men jag jobbar inte riktigt så.

Jag är sugen på att bli tagen med storm. Jag vill bli förförd. Jag vill bli upptryck gentemot en vägg. Jag vill bli yr.
En hand igenom nackhåret så resten av håret på min kropp reser sig. Känna lugnet och hetsen i samma veva.
Jag saknar passion i mitt liv. Passion, is my passion.

Jag försöker minna när det senast hände, och det går inte.

Jag är fisk, och fiskar är väldigt kärleksfulla personer. Men det här handlar inte endast om kärlek.
Jag jagar ingen kärlek. Den kommer när den vill komma. Tydligen.
Men det bästa jag vet är att känna en annan människa jag attraheras av, andas på mig, tar på mig och tittar på mimed glittrande ögonen. Som att den inte får nog av det. Som en pirat tittar på en dyrbar skatt. Så vill jag bli tittad på.
Jag vill bli generad. Jag vill bli upphetsad.

vart och vem är du!?


when i want something, i really do whatever it takes to get it..




Kommentarer
Postat av: ungerth

Same here too! Hade en sån person men det försvann allt... var är kärleken?

2009-08-23 @ 22:49:30
URL: http://ungerth.blogg.se/
Postat av: juicy

men eller hur.. vart fan gömmer sig personen!?

2009-08-23 @ 23:44:45
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0