Beast!

Jag tyckte jag gick och la mig hyffsad tid igår faktiskt. Ja, efter att ha gjort absolut ingenting.
Men det skulle jag få ångra. Mina grannar levde upp till lördagen. Kvällen började med massa musik från höger och vänster, vilket jag inte hade några problem med.
Men sen skulle jag sova, på riktigt. Helt plötsligt hör jag ljud och det dunkar på som-in-i väggarna och jag höll på att bli galen. Jag tänkte väl, kul för dem, trist för mig. Men det fortsatte, pausade, fortsatte.
Sen kunde jag inte sova. Jag fick röstmeddelande av Aleks. Jag tyckte det var askul så där låg jag i sängen och messade ljudfiler över till honom. Låg och skrattade för mig själv. Askul. I brist på annat!

Jag menar, varför ringa och prata i telefonen när man kan SMS:a det man vill ha sagt.

Sen blev jag bara pigg och kunde absolut inte somna.

Efter ett långt telefonsamtal lite senare somnade jag bums och vaknade idag, någon tid, av att Amanda ringde. Hon frågade om hon fick sova hos mig. jag minns dock inte om hon menade idag eller imorgon? Det återstår att se! haha. Amanda vill iallafall sova hos/med mig. Och hon make it happen också.

Folk som inte förstått det ännu; jag HATAR mycket snack och lite verkstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0