"Lattemorsor med feta arslen"

Skulle jag väl inte vilja uttrycka det. Men idag blev jag chockad och började skratta på jobbet.
På torget i Hammarbyhöjden så brukar det alltid träffas ett tiotal mammor med sina barnvagnar.
Ja, jag vet inte vad dom pratar om. Bajs, blöjor och vad deras barn lärt sig på en vecka typ.

Men inte bara det. Idag försvann dom en stund och jag tänkte väl inte mer på det;
FÖRNS jag ser att dom går på led med sina barnvagnar i högsta hugg, på led, efter varandra.
Alltså, som en elefantflock. Jag menar inte att dom var tjocka, dom var väl medelmåttigt snygga.
Jag menar bara, hallå. Varför går ni på led som ett gäng idioter?

Jag ber om ursäkta till mammorna som läser min blogg, haha.
Typ Karin och Natta. PUSS.

Men jag höll på att dö. Så där tänker jag verkligen inte hålla på att fåna mig när jag får barn.
Gå på led... jag säger då det. Isånnafall ska jag gå först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0