Ingen återvändo

Allting är förstört nu och jag kan inte bry mig mindre. Din förlust. Inte min. Inte jag som kommer att ångra mig iallafall.
Life goes easy on me... 

Nystart och allting känns faktiskt vääldigt bra just nu.
Det går ett romansrykte om mig och en annan person på jobbet.
Han svarade: jag säger ingenting
jag svarade: inte jag heller.

Om sanningen ska fram så är det ingen romans. Eller som jag sa, jag vet faktiskt inte.
Nej, men det är det..kanske inte. Folk spekulerar. jag fortsätter ge massage.
Sekreteraren till din tjänst.


Har ni sett den otroligt roliga reklamen om Clearasil?
- varför gjorde du så där?
- aah jag har en finna
- men ÅH det är ju fest om tre dagar

Schyssta kompisen liksom. "Du är äcklig."


Kommentarer
Postat av: s.

Allting är förstört nu och jag kan inte bry mig mindre. Din förlust. Inte min. Inte jag som kommer att ångra mig iallafall.



handlar det om r?

2009-01-18 @ 21:07:33
Postat av: Tutten

s - oh yes it does!

2009-01-18 @ 21:51:59
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anonym

han insåg nog inte vilken tur han hade!

2009-01-19 @ 16:28:46
Postat av: Tutten

jag menar det!

2009-01-23 @ 23:06:10
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0