"bättre lycka nästa gång"

I fredags tog jag och Sandra oss en tripp till Kista och gick lös med pengar och jag kom hem med det jag ville.
Jag kände mig så nöjd att jag ville gå ut och fira det. Tragiskt, men väldigt roligt.

jag och S satte oss på henns balkong med en vino och gjorde iordning oss. Sen traskade vi ner till corner (puben) och tog oss några glas till innan vi sedan gick vidare till kc. Det var dött. Jävligt dött. När jag för en gångs skull väl går dit så är det småbarn och ja, inget folk alls. Men vad gör det om hundra år. Jag blev onykter och glad.
Vi intog det tomma dansgolvet med bravur. Ha ha haaaaa.

Senare blev vi bjudna på "efterfest-i-poolen" vilket vi tackade nej till.
Eller ja, nej och nej. Jag gick iväg en stund. En jävligt liten stund tills jag ringde E: "blir det bad eller?"
Vi tog en taxi ut till J. Det var inte mycket till pool jag fick se. Fötterna blev badade i det blöta gräset iallafall.
Sen somnade jag i en trång soffa och frös ihjäl utan kudde eller täcke. What an evening!

Dagen efter fick jag ta mig en rask promenad till station ifrån LANDET. Tog mig 25 minuter och jag missade bussen med en minut. Behöver kanske lära mig att springa i höga skor. Men det kom inte ens på tal eftersom jag fint vrickade foten det första jag gjorde när jag steg in på corner dagen innan. Pinsamt? Nej, klantigt. Väldigt klantigt.

Idag är jag ledig och det är skitväder. Tack! Om några timmar ska jag våldta tvättstugan. So fresh and so clean clean!

jag skrattar idag - kanske gråter jag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0