be a man and swallow it

Varför drömmer jag inte längre? Snyft.

Onsdag idag. Jag stannar hemma. Jobbar 11-22 imorgon och ev. på söndag om jag orkar.
Varför går veckorna så sjukt snabbt på sommaren? Snart är det ju helg igen.
Förra helgen var spontan och mycket trevlig. Med en snabb summering:

Öl och trevligt sällskap på Mellanders Bakficka. "Bar-runda" som slutade som promenad runt hela staden i sökandet på en god mojito. Det hittade vi inte. Går förbi Paradise där jag går in i Petra Meade(?), Andreas Lundstedt (med pojkvän.) Spelade biljard för första gången i mitt liv. Gick åt helvete. Men kul! Mer öl. Hittade en hundring. Mer öl. Sökandet fortsatte. Gullmars - springer in i Maria och kramas med henne. Köper mat och och springer in i mina favvo-vakter.
Springer till tunnelbanan och ut i Bagis. Knullar upp dygnsrythmen totalt. Men det är ok ibland.
Och så klart världens bästa och roligaste dop. Med efterfest.

På lördag är det födelsedagsfirande för Malin. Ska bli roligt!

Min hunger har halvt-om-halvt försvunnit. Hallå, vart är du? -2 kg2 dagar. Det är ju...hälsosamt.
Fast nu böev jag sugen på en tallrik vaniljyogurt med kellogs-K med torkade jordgubbar.


Jag gillar att jag blivit äldre och lite klokare. Inte alltför. Men lite.
Inom ett år har jag lärt mig att handskas med kritik. Både bra och dålig.
Ta mer ansvar. Ta konfrontationer ordentligt. Prioriterar saker mycket bättre. Försöker sätta mig in i min ekonomi.
Löser problemen innan dom blir för stora. Osv osv osv. Kommit ner på jorden. Äntligen!

Sen att jag blivit beroende av Guitarr Hero är en annan sak.


I'm gonna let you starve
Gasping for air
I'm ventilation
You out of breath
Hope you ain't waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0