Då var det fredag igen

Det här året måste jag säga har gått alldeles för snabbt. Jag hinner inte med.
För att inte låta allt för negativ men lite, så är juli faktiskt slut snart. Känns det som. För mig alltså.
För någon vecka sen slog det mig att jag aldrig smakat på vad alla andra skaffar sig.
Semester.

Förra sommaren jobbade jag heeeeeeeela sommaren utom en vecka då jag åkte till finland med Sandra, Mickis och Ida. Den här sommaren jobbar jag också. Har inga semesterveckor.

Ni vet hur tröttheten som slår in vintertid? Så trött är jag nu. På sommaren. Det är inte ok.
Jag brukar flyga upp 7-8 av mig själv och vara jättepigg. Nej nej.
Sova till 11-12 det är ju kul. Nä.

Nog om gnäll.
Jag är ju glad!

Har tagit mig en dusch, ringt jobbet (jobbar kväll idag, igen), ringt Daniel och en annan anställd som jag iofs ska gå igenom lite saker med idag. Viktiga saker.
Eftersom att jag inte jobbar helg så måste jag checka läget hur det går egentligen när dom jobbar.
Positiv-kritik? Är det så man säger? Det ska jag försöka ge ut idag.

Ligger just nu i min säng. Ska ligga här 30 min till innan jag måste fixa håret och sätta på ett ansikte och kläder.
Sen rullar jag till jobbet igen.

Tänker absolut äta på Malmgrenska idag igen.

we're in miami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0